Dwarsfluitles

Dwarsfluitles kan op elke leeftijd

• Iedereen heeft muzikale talenten. Onze lessen helpen je jouw talent te ontwikkelen.
  • Bij onze kennismakingscursussen voor beginners van alle leeftijden is een bruikleeninstrument inbegrepen.
  • Door de speelse aanpak van de Suzuki Methode kun je al naar dwarsfluitles als je 4 jaar bent .
  • Gevorderde spelers kiezen hun lespakket op maat. Online les kan een optie of aanvulling zijn.
  • Iedereen is welkom bij onze workshops , onze ensembles en orkesten.

Lees meer over :

Praktische informatie & Tarieven

Extra's voor leerlingen en ouders

Naast individuele les samenspelmogelijkheden voor elke leerling
Solo recitals en groepsconcerten, begeleid door professioneel pianist
Ouderavonden
Workshops en thema avonden over bijv. slim studeren, barokmuziek, muzikale interpretatie, zigeunermuziek